3 Απριλίου 2017
Το ευρωπαϊκό έργο THERAPY 2.0 (eCOUNSELLING AND THERAPEUTIC INTERACTIONS WITH DIGITAL NATIVES) διεξήγαγε μία online έρευνα σχετικά με τις εμπειρίες, τις ανάγκες και τις προσδοκίες των εν δυνάμει χρηστών (σύμβουλοι, θεραπευτές) των αποτελεσμάτων του. Στην έρευνα συμμετείχαν 252 άτομα από 7 χώρες. Ακολουθούν τα συνοπτικά αποτελέσματα του έργου. Σε περίπτωση που ενδιαφέρεστε για τα αναλυτικά αποτελέσματα, επικοινωνήστε μαζί μας.
Δείγμα
- 252 άτομα από 7 χώρες
- Περίπου το 80% γυναίκες
- 1/3 της ηλικίας μεταξύ 41-50 ετών
Μεγάλο εύρος ετών εμπειρίας: από 0-25 χρόνια
- Ειδικότητα
- περίπου 50% σύμβουλοι
- 42% θεραπευτές
- 20% άλλες ειδικότητες
Χρήση ηλεκτρονικών εργαλείων
- E-Mail (πάνω από 74%), Κοινωνικά Μέσα (30%), Βιντεοδιασκέψεις (27%)
- H υπηρεσία προωθείται μέσω Social Media (περίπου 40% των απαντήσεων) και από αυτές:
- κυρίως το Facebook (86%)
- άλλο π.χ.Ιστοσελίδα, Linked (35%)
- Ο υπολογιστής είναι η κύρια συσκευή που χρησιμοποιείται (περίπου 70%)
Εμπειρίες με ηλεκτρονικά εργαλεία
- Περισσότερο από το 50% εξέφρασε θετική ή πολύ θετική γνώμη για τα ηλεκτρονικά εργαλεία στην παροχή συμβουλών / θεραπείας, το 25% δεν έχει εμπειρία
- Σε περίπτωση σπάνιας χρήσης ηλεκτρονικών εργαλείων, αυτό συμβαίνει επειδή φαίνεται να είναι “πολύ απρόσωπο” (50%) και “όχι αρκετά ασφαλές” (34%) – ΟΧΙ επειδή πιστεύουν ότι η ηλεκτρονική παροχή συμβουλών ή / και θεραπείας δεν είναι αποτελεσματική 12%) !!
Πλεονεκτήματα
- Ευελιξία του τόπου (75%)
- Ευελιξία χρόνου (67%)
- Ευκολότερη πρόσβαση ορισμένων ομάδων στόχων (56%)
- Προσέγγιση νέων ομάδων ατόμων που έχουν ανάγκη (52%)
Προκλήσεις
- Έλλειψη μη λεκτικής επικοινωνίας (72%)
- Δεν είναι κατάλληλο για όλα τα προβλήματα / θέματα (63%)
- Πιθανές παρεξηγήσεις (57%)
Τα 8 συνηθέστερα προβλήματα των νεαρών ενηλίκων
- Τα προβλήματα της οικογένειας (69%)
- Η διαταραχή άγχους (68%)
- Η κατάθλιψη (55%)
- Η έλλειψη δεξιοτήτων για την επίλυση συγκρούσεων (50%)
- H επικοινωνία (49%)
- Εκφοβισμός / διαδικτυακός εκφοβισμός (40%)
Ανάγκες & Προσδοκίες από το έργο ΤΗΕRAPY 2.0
- Θέματα που ενδιαφέρουν: “εμπειρίες συναδέλφων” (72%), “πτυχές προστασίας της ιδιωτικής ζωής” (49%), “ηθικές πτυχές” (47%), “επικοινωνία ανάλογα με το μέσο” (42%)
- Παράδοση παραγόμενου υλικού: “ως συλλογή πληροφοριακών εργαλείων που παρέχονται σε μια δικτυακή πύλη” (64%)
- Eκδήλωση ενδιαφέροντος για συμμετοχή σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες: ναι (49%), ίσως (37%)